poniedziałek, 3 grudnia 2012

Misz masz zdjeciowy;) - co tam u mnie ciekawego ;)

Hej skarbki moje kochane , dzisiaj przychodze do was z Misz maszem zdjęć z ostatnich dni ;) mam nadzieje ze wam sie spodoba ;))) ajjj ja juz czuje święta , dzisiaj jedziemy z Krzysztofem i naszym znajomym kolega który troszkę u nas pomieszkuje , po ozdoby świąteczne do home base ;) juz nie moge sie doczekać ;) w tym roku chce koniecznie zmienić wystrój swojej choinki ,myśle o złocie , czerwieni i zieleni ;))) chociaż muszę wam powiedzieć , ze co chwile sie to u mnie zmienia :) jeżeli chodzi o moje odchudzanie to jest ok ;) dzis 3 dzien ćwiczeń z Ewa :) nie było aż tak złe - ale miałam powera hihi ;) wrzuce wam tez kilka zdjęć z moimi posiłkami moze akurat cos wam posmakuje ;) pozdrawiam was cieplutko, sciskam ;) aha zapomniałam dodać , ze jestem ostatnio bardzo ale to bardzo podjarana pewna nowa marka kosmetyczna która pojawiła sie w Tesco ;) szczególnie chodzi mi tu o maselko do ciała i peeling  ale o tym zrobię juz niedługo recenzje na blogu ;)))) buziaki ;)

Slodziutki , świąteczny balwanek ;)
.

Dzisiejszy lunch :) salatka z mango , kurczakiem , avocado



Kolejna pyszna salatka ;)




Kawusia;)



Dziubki , just a kiss ;)



Before shopping ;)

4 komentarze: