sobota, 8 grudnia 2012

Paula na diecie - czyli co i jak :)

Hej serduszka dzisiaj przychodze do was z postem co i jak z moja dieta ;) jest dobrze a nawet bardzo dobrze 4 kg juz za mną ;)) jak narazie nic nie widać ale to dopiero początki ;) wiec muszę sie liczyć z tym ze mam jednak trochę do zarzucenia i kilogramy nie bedą spadać tak łatwo ;)) dzisiaj chciałabym wam jeszcze raz wspomnieć o moich ulubionych musli które jak stwierdzam zasłużyły sobie u mnie na moj numer 1 ;) musili możecie dostać u nas w uk w każdym dużym supermarkecie ;) typu Asda Tesco Morrison ;) jeżeli jednak nie macie do nich dostępu to każde musli jest dobre np na dobry początek dnia i pozywne śniadanko ;) jak ja przechowuje swoje musli ?? Trzymam je w takim oto sloiczku w kuchni tuż pod ręka ;)
Woda- jeśli chodzi o wodę to rownież jakoś sobie radzę i staram sie wypijac ok 1,5 litra dziennie do tego rzecz jasna jakieś herbatki i czasem kawka:) zamieszcze wam kilka zdjęć mojego jedzonka :) dalej ćwicze sobie z Ewka i muszę wam powiedzieć , ze jest coraz lepiej ;) ale po treningu jestem padnieta jak świnka ;) a tu fotka jak wyglada Paula po treningu , uśmiech to podstawa hihiih ;) sciskam was kochani i piszcie jak tam u was idzie dietowanie ;)) buziaki













14 komentarzy:

  1. Moje ulubione to te z żurawinką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz rade ja to wiem, sokownik kupilas ? buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratulacje na -4kg. W jakim czasie je zrzuciłaś???
    Ja w tym tygodniu robiłam prawie 4 godziny sportu powoli się przyzwyczajam ale mascara. Padam jak kawka. Prze dłuższy czas nie jem cukru ale wczoraj miałam zapaść. Moze dlatego ze sport i minus cukier to tez źle .......Pozdrawiam cie cieplutko Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie , uważaj kochana pozdrawiam buziaki ;)

      Usuń
  4. fajny;p obserwujemy http://poower-puff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zobaczyć jak ktoś normalnie walczy z kilogramami, a nie sposobami diety cud (przeszłam przez wszystkie te cudawianki). Ja również wlczę z nadwagą i o zdrowie. Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie, czasem zamieszczam jakieś przepisy i zalecenia od dietetyka :D
    http://niezwykla-kura-domowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe odżywianie to podstawa ;) zajrze do ciebie z wielka przyjemnością , pozdrawiam cieplutko, buziaki ;)

      Usuń
  6. Nie mogę oglądać tych Twoich zdjęć na głodzie:/ ślicznie wyglądasz na zdjęciu:):) idę do kuchni coś przekąsić:)

    OdpowiedzUsuń