niedziela, 3 marca 2013

Jestem ;))) - mix zdjęć ;)

Hejka moje kochana ;)) oj tak dawno mnie nie było ;( a to za sprawa tego ze przez ostatni miesiąc byłam i nadal jestem strasznie zabiegana !! Dzisiaj przybywam do was z mixem zdjęć z ostatnich kilku tygodni ;)) xx wiem nie za bardzo twórcze ??;( ale mam chwilke wiec postanowiłam ja wykorzystać i napisac wam kilka slow ;)) x u mnie wszystko ok , praca , dom , spotkania , teraz przymierzam sie do nagrania pewnego programu ;) ale Ciiii jak narazie jeszcze nic nie zdradzę ;) aha wrzuce wam kilka zdjec ze spotkania youtubowego ktore odbylo sie w zeszla niedziele w Leeds ;) pozdrawiam was bardzo cieplutko ;) sciskam . Buziaki xx



















16 komentarzy:

  1. Super fotki, ślicznie wyglądasz.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana jak ci dieta idzie ?
    pisz tu czesciej :* motywuj mnie swoimi daniami :*
    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wstyd się przyznać- tobie- sushi-maniaczko... :) ale nigdy sushi nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  4. super foteczki!swietnie wygladacoe dziewczynki:) no i sliczne kolczyki na tym jednym zdjeciu.Wszystkie Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniuska ta Twoja niebieska torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana super zdjęcia ........ widzę ze super się bawiłaś na spotkaniu YT ...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. :) a jednak zdecydowalas sie na ten program Ugotowani :)

    W Leeds i Manchester bylam kilka razy wieki temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o ugotowanych to swoja droga , narazie przymierzam sie do innego programu ;))) xx

      Usuń
  8. moja ukochana i ulubiona boogie!zawsze daje ci kciuki w gore jak tylko odpalam twoj filmik na yt ;)
    zapraszm do siebie,wlasnie dodalam post o marcowym glossybox(uk)milego weekendu
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądam Twoje filmy i spotkałem Cię tutaj :D jej, jak ja Ci zazdroszczę, też planuję wyprowadzić się do UK, ten kraj jest przepiekny :)interesują mnie tam studia, ale to ciężka decyzja :(

    pozdrawiam, xx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze , ze zawitales i tu ;) studia w uk otwieraja naprawdę wiele możliwości ;) ale to bardzo powazna decyzja ;) pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  10. świetny mix! :) ciekawe o jaki program chodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mianowałam Cię do "liebster-awards" Więcej informacji tutaj ---> http://dominika-weronika.blogspot.com/2013/03/liebster-awards.html
    Super blog ! :)

    OdpowiedzUsuń