wtorek, 3 grudnia 2013

Balsam ktory zawladnal moim sercem !!! - Pink Chiffon Bath&Body Works !!!

Hej kochani , oj zwlekalam i to bardzo , ale dzisiaj po kolejnej relaksujacej kapieli i kubku goracej czekolady siegnelam poraz kolejny po balsam ktory zasluguje na odzielnny post na blogu !! -Pod lupe wzielam balsam do ciala Pink Chiffon Bath&Body Works z wiatmina E , ojejkiem jojoba i maslem shea. Jest to balsam do codziennego uzywania o owocowo - pizmowym zapachu , jego glowne  nuty zapachowe to czerwona gruszka . lagodne pizmo , waniliowa orchidea . Bardzo szybko sie wchlania nadajac skorze piekny zapach ktory utrzymuje sie na naszej skorze bardzo dlugo ! Jesli chodzi o mnie to oczarowal mnie i daje mu same plusy ;) Ma cudowne opakowanie , przepiekny zapach , szybko sie wchlania , genialna konsystencja , gleboko nawilza i jest bardzo wydajny !! Uczta dla zmyslow i naszej skory !!:)




     

ZASTOSOWANIE PRODUKTU

Balsam nalezy rozprowadzic po calym ciele , i odczekac do momentu wchlonienia :)

11 komentarzy:

  1. Brzmi świetne :) - szkoda , że ja nie używam balsamów - oliwka na mokre ciało to jest mój nr 1:)
    Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten zapach! mam miniaturkę, używam tylko na 'specjalne okazje' ;) ale jak tylko zawitam do Warszawy, kupuję od razu 2 butle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go kupić i wypróbować :) pozdrawiam cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo lubię balsamy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że w UK ich nie ma, a w moim mieście również ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty good article. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way Ill be coming back and I hope you post again soon.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować:)
    Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń